In Person komt tot oplossing samen met FNV

07-06-2018 11:16 07-06-2018 11:15

In Person neemt onverminderd haar verantwoordelijkheid

Enschede - In Person heeft samen met de vakbond FNV een oplossing gevonden voor een interpretatieverschil. De uitkomst van deze oplossing geldt voor ruim 400 medewerkers die bij PostNL op de depots Amersfoort, Dordrecht, Goes en Waddinxveen werkzaam zijn. In Person ziet het als haar maatschappelijke verantwoordelijkheid alsook in het kader van goed werkgeverschap om adequaat te belonen en aldus te voldoen aan de gestelde eisen. Grondlegger Herman Kok van In Person: “Wij zijn het aan onze stand verplicht om marktconform te betalen. Hierdoor en door de bijzondere aandacht die wij aan hen schenken binden we dagelijks duizenden medewerkers aan ons bedrijf.’’

Uit respect naar alle betrokken partijen en het fundament van de oplossing verstrekt In Person geen nadere details.

Herman Kok: “We hebben met elkaar hard gewerkt om tot deze afspraken te komen en zijn blij dat alle partijen tevreden kunnen zijn met het bereikte resultaat."

EINDE BERICHT

Voor eventuele vragen kan contact opgenomen worden met Jip Hoppen, woordvoerster In Person: jip.hoppen@inperson.nl – 06 23 22 41 68