Inspirerend Werkgeverschap

Mensen zoeken niet alleen werk voor beloning in geld. Mensen zijn vooral op zoek naar een plek om bij te dragen. Om plezier te hebben en zich waardevol te kunnen inzetten. Of ze nu Pedro, Linda, Erik, Xingye of Henry heten en of ze nu uit Nederland, Polen, Portugal, China of Turkije komen. Als geen ander kent In Person de drijfveren van mens en organisatie. 

Met ervaring bij zowel regionale spelers als grote, internationale merken blijkt dat in de ontwikkeling tot een inspirerend werkgeversmerk één ding altijd een fundamentele rol speelt: maak duidelijk wat het effect is van het werk wat mensen doen. Dat geeft energie. Door de laten zien wat de bijdrage van individuele medewerkers in het grotere geheel is, zorgen we voor betrokkenheid, motivatie en productiviteit.

Bijdragen aan een groter geheel

Productie- en logistiek werk kunnen mensen overal doen. De traditionele en functionele manier van communiceren zorgt dan ook voor inwisselbaarheid van bedrijven. Daardoor kan 50 eurocent salarisverschil al beslissend zijn bij de keuze om voor een ander bedrijf te gaan werken. Zorg er daarom voor dat je op zoek gaat naar wat jouw organisatie merkwaardig maakt. Wat is het dat jullie bijzonder maakt?  Waar dragen medewerkers aan bij? Door medewerkers vervolgens real-time te laten zien wat het effect is van het werk (bijv. op schermen in een ruimte) stimuleer je betrokkenheid en productiviteit. Zo versterkt employer branding de ambities van jouw organisatie.

Benieuwd hoe we jouw organisatie kunnen helpen met het aantrekken en productief maken van (flexibele) medewerkers? Mail ons op info@inperson.nl en we gaan samen aan de slag om van jouw organisatie een inspirerende werkgever te maken.

Want zeg nou zelf: werk je liever als medewerker X voor logistiek bedrijf Y of samen met collega's zorgen dat elke dag 134.000 mensen blij worden van die pakketten die jullie bij hen bezorgen?

Highlights

  • Focus op bijdrage van mensen aan groter geheel 
  • Zorg voor enthousiasme, bevlogenheid en productiviteit.
  • Wat maakt jouw organisatie merkwaardig?