Mijn In Person

Klanten en flexkrachten kunnen via In Person gebruik maken van een innovatie, nieuwe, online omgeving:  Mijn In Person. Mijn In Person is een selfservice web portal voor onze flexkrachten en klanten. Met Mijn In Person hebben beide partijen de volledige regie over hun eigen gegevens. Twee belangrijke functionaliteiten staan in Mijn In Person centraal:
een online profielensysteem en de digitale urenregistratie.

Vergelijkbaar met LinkedIn biedt Mijn In Person flexkrachten de mogelijkheid om alle relevante persoonlijke gegevens in een online profiel te zetten. Met een eigen profiel is het bovendien mogelijk om realtime persoonlijke gegevens als beschikbaarheid, werkervaring, opleidingen en voorkeuren aan te geven. Mijn In Person biedt ons zo de mogelijkheid om onze flexkrachten nog langer aan ons te binden en bovendien sneller te kunnen matchen op klantvragen.

 

Veel medewerkers? Kies bulkinvoer

Wil jij als klant de regie bij het invoeren van de uren, dan kun je gebruik maken van de mogelijkheid tot ‘bulkinvoer’. Met deze optie is het bijzonder gemakkelijk om de uren voor een groot aantal medewerkers in te voeren. Zijn deze uren wekelijks gelijk? Met het aanmaken van een sjabloon kost de invoer van uren dagelijks of wekelijks nog minder tijd.

Meer weten? We vertellen  graag meer over de mogelijkheden van
Mijn In Person. Vul hieronder jouw contactgegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact op.

   
   

Digitale urenregistratie

Mijn In Person biedt klanten en flexkrachten de mogelijkheid tot een volledige online urenregistratie. Het vergroot de efficiëntie en het gebruikersgemak van de urenverwerking, maakt de foutmarge nihil en heeft de mogelijkheid tot het verwerken/muteren van tijd-voor-tijd. Klanten hebben via een persoonlijk dashboard op Mijn In Person altijd inzicht in de gewerkte uren van voorgaande perioden en jaren van medewerkers. Daarnaast zijn facturen ook terug te vinden op het dashboard. Flexkrachten zien op hun eigen profiel salarisstroken, jaaropgaven, reserveringen en betalingen terug.

Afhankelijk van klantafspraken voert een gebruiker via zijn of haar profiel de gewerkte uren van die week in. Klanten kunnen vervolgens een status meegeven (geaccordeerd, afgewezen of in behandeling). Vanuit deze status dient de gebruiker actie te ondernemen.

Highlights

  • Selfservice webportal
  • Volledige online urenregistratie: effiency en gemak
  • Besparing op administratie van uren
  • Altijd inzicht in gewerkte uren en facturen